انقلاب سوم - بصیرت

در پی فراموشی حکم ارتداد شاهین نجفی، مطرب هتاک به ساحت مقدس ائمه معصومین (ع)؛ گروهی از فعالان مذهبی در حوزه اینترنت، با انتشار بیانیه ای از عزم جزم خود نسبت به اجرای حکم اعدام وی خبر دادند.

به گزارش رصد نیوز؛ این گروه خاطرنشان ساخته‌اند که در صورتی که افراد دیگری موفق به اجرای حکم اعدام این مرتد گردند، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به عنوان هدیه به ایشان پرداخت خواهند نمود و پایگاه خبری تحلیلی رصد نیوز به عنوان نماینده رسانه ای این گروه مسئول پرداخت مبلغ ذکر شده است. متن بیانیه فوق به شرح زیر می‌باشد:

قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِینَ

با آنان بجنگید، خدا آنان را به دست شما عذاب و رسوایشان مى‏کند و شما را بر ایشان پیروزى مى‏بخشد و دل‌های گروه مؤمنان را خنک مى‏گرداند. توبه؛۱۴

نظر به اینکه طبق نص صریح قرآن و فرامین حضرات معصومین علیهم السلام؛ بوزینه مطرب وهابیت به نام شاهین نجفی، مرتد، مهدور الدم و واجب القتل شناخته شده، ما به عنوان جمعی از فعالان فرهنگی جبهه مجازی و خادمین حزب الله نسبت به اجرای حکم اعدام انقلابی نامبرده اقدام خواهیم نمود.

متأسفانه، بسیاری در هجمه رسانه ای جبهه مشرکین؛ خواسته و یا ناخواسته خباثت نامبرده را به دست فراموشی سپرده‌اند. ما معتقدیم که امروز، روز خشم شیعه است. امروز، روز اعاده حیثیت از تمام مقدسات توهین شده شیعه است.

ما فرزندان انقلابیم و پشتوانه مان ۱۴ قرن حماسه های خونین است. فرزندان انقلابیم و انقلابمان با ولایت حیدر آغاز و تا صور اسرافیل ادامه دارد. ما تجدید حیاتمان به دم مسیحایی روح الله بود که خواب را بر سلمان رشدی حرام کرد.

حال که تمام دنیا در برابر عدالت اسلامی صف آرایی کرده و مانع اجرای فرمان قصاص هتاکین شده‌اند، ما به عنوان جمعی از منتظران ظهور حضرت موعود (عج) به زودی حکم اعدام انقلابی شاهین نجفی، مولود نامشروع شیطان را به اجرا خواهیم گذاشت. همچنین اگر در طول مدت تحقق این وعده، غیرتمندان شیعه و منتقمین سیلی زهرا (س) موفق به اجرای زودتر این حکم گردند؛ مبلغ پانصد میلیون تومان به عنوان هدیه به ایشان پرداخت خواهیم نمود. لازم به ذکر است که این مبلغ در صورت اعلام آمادگی بانیان جدید، افزایش خواهد یافت.

ما مرده‌ایم مگر که سگی دم بر آورد***عوعو کند و نام شما را بیاورد!؟

روباه چشم بر دهن خوک دوخته***ای بی حیای سگ صفت خود فروخته

مهدی اگر امان بدهد باده می‌زنیم***بر گردن کثیف تو قلاده می‌زنیم

شیعه سر حرف خودش ایستاده است***چیزی ز عمر نحس تو باقی نمانده است

و من الله التوفیق

جمعی از منتظران گمنام امام زمان (عج)   



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد